Կարողանո՞ւմ եմ…

IMG_0138Ես կարողանում եմ… Ի՞նչ եմ կարողանում:
Առաջին հայացքից (և ոչ միայն առաջին հայացքից) հարցը շատ պարզ է և նույնքան պարզ պատասխան է ենթադրում: Իրականում՝ երբ քեզ  հարցնում են, թե ինչ ես կարողանում, պատասխանը հեշտ չես գտնում, գտնելիս էլ՝ թվում է՝ ամբողջական չէ: Եվ իմ դպրոցում՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, մի էսպիսի ստուգատես կա` «Ես կարողանում եմ» անունով: Դե…Իհարկե, որպես Սեբաստացի մասնակցում եմ ստուգատեսին ու ներկայացնում, թե ինչ եմ կարողանում:
Ուրեմն պարզվում է՝ ես կարողանում եմ.

Կարծես թե այսքանը: Նախնական: Մնացածը կլրացնեմ ընթացքում, որպեսզի պատկերն էլ ավելի ամբողջական լինի:

4 thoughts on “Կարողանո՞ւմ եմ…

  1. «խոսելու» հղումը չբացվեց, Վիկա ջան։
    եթե թույլ կտաս, ես մի կարողություն ավելացնեմ իմ կողմից. քո՝ սիրելու կարողությունը։ դա քո ամենակարեւոր կարողությունն է, որ ես տեսնում եմ քո կարդացած-գրած-խոսացածում, վերլուծածում… ապրես դու 🙂

Leave a comment